poniedziałek, 28 listopada 2011

Narzuta

Nareszcie udało mi się zrobić zdjęcia i mogę w końcu pokazać narzutę którą obiecałam wieki temu :)
Dziękuję wszystkim którzy zagladają na bloga, bo ja sama znowu strasznie go zaniedbałam; założenie było świetne, jednak zawsze są jakieś inne priorytety i moje przyjemności schodzą na dalszy plan... nie to, żebym siedziała bezczynnie i nic nie robiła, ale najbardziej brak mi czasu na pokazywanie tego, czyli poprostu robienia zdjęć :)
hmmmmm chyba wiem jakie bedę miała kolejne postanowienie Noworoczne ...no nic, wracam szybko do narzuty, a mianowicie to taka moja wariacja w stylu '' Felicity Friends'' , namieszałam tkanin i wszystkiego ale jak wiecie bardzo to lubię, efekt jak na załączonych zdjęciach :)
narzuta w kpl z podusią, bo nie moze byc inaczej :))) wymiary 100cmx 170cm
Pozdrawiam Wszystkich Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz