środa, 2 listopada 2011

Halloween

Dziękuję wszystkim , którzy zaglądają na mojego bloga, bo ja sama ostatnio bywam tu od wielkiego dzwonu, znowu chorowanie nas dopadło  i to tak na dobre, szkoda opowiadać,więc przejde odrazu do tego co stworzyłam dosłownie jak to się mówi '' w 5 minut''  lub '' na wczoraj '' w każdym razie na ostatnią chwilę :)  naprawdę zajeło mi to 3 godziny, pomysł pojawił sie nagle przeglądając na prędce jakieś stronki internetowe, wyszło  całkiem nieźle, Ptysia była zachwycona, ponieważ bardzo chciała być pająkiem na Halloween, cukierasów nazbierała cały koszyk i zabawa była super !!!
Nawet zrobiłam parę zdjęć podczas szycia, bo zawsze sobie obiecuję a potem albo baterie nie naładowane albo zwyczajnie nie pomyślę o aparacie, zajęta szyciem ;)
 Miłego oglądania i oceniania ,
 Pozdrawiam Wszystkich serdecznie
Ania.










A to juz efekt koncowy :)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz